Friday, January 1, 2010

TAHUN BARU, HIDUP BARU TANPA DIRIMU


Tahun baru bermula..
bermula tanpa dirimu
hanya aku di sini 
seorang diri

Seharian aku menunggumu
seharian aku menantimu
menanti panggilan darimu
menanti pesanan ringkasmu..

tapi hampa
tapi kecewa

kau biarkan aku di sini
kau tinggalkan aku sendirian di sini
kau biarkan aku menangis seorang diri
kau biarkan aku meniti hari hari
seorang diri...


kau buatkan aku mengambil keputusan ini
kau buatkan aku dan memaksa aku
menanamkan

tekad ku di tahun ini
azam ku di tahun ini
ingin ku hindari dari mu
ingin ku melupakan dirimu
ingin ku kikiskan segala kenangan
tatkala aku bersamamu


walaupun hanya tuhan yang tahu
hanya tuhan yang mampu
mengetahui betapa aku
tak dapat melupakanmu
tak dapat membencimu






No comments:

Post a Comment