Saturday, December 26, 2009

DISINI TEMPATKU LUAHKAN SEGALANYA..............

Sesungguhnya.. di sinilah tempatku meluahkan segala apa yang terpendam...

Diari sepi tahunanku kini tidak lagi ku sentuh.. ku catit..
telah ku tinggalkan ia kini... semuanya setelah hati ini kau lukai..hati ini ku remukkan dengan sikap dan layanan dinginmu terhadapku..

Di sini aku puas..
disini aku bebas...
meluahkan apa yang terpendam..muga muga ada insan yang mahu menatapinya tanpa mengenali siapa aku... siapa diriku...
muga ada insan yang mengalami nasib dan cinta hampa yang sama denganku..


Bukan untuk aku bermegah..
Bukan....
Menagih simpati jauh sekali..
Cuma sekadar meluahkan isi hati
sekadar melepaskan dendam
melepaskan luahan..
Yang ingin membaca dan melewati
dipersilakan..
yang membenci pula
aku hanya akan biarkan...


Hanya kerana aku kini sepi kembali
sunyi lagi tanpa insan ciptaan tuhan..
yang bernama lelaki...
Sebagaimana Tagline aku
TAKKAN HILANG CINTA DI DUNIA...
begitulah aku...

Cinta dalam diriku tak akan hilang
cinta dalam hidupku tak akan lenyap
cinta ini tetap akan membara
selagi hayat ini masih lagi bernyawa...


Sesungguhnya aku sesekali tidak akan membencimu
sesungguhnya aku sesekali tidak akan menghakiskan namamu...
hanya aku akan terus cuba..
melupaimu..
walaupun semakin kerap raut wajahmu muncul disetiap pagiku...
walaupun semakin kuat perasaan ini terhadapmu..
walaupun semakin jauh aku terasa kau menjauhiku

No comments:

Post a Comment