Monday, December 21, 2009

SEMUA KINI HANYALAH KENANGAN..........

Apakah mungkin tiada lagi dia dalam aku dan Apakah kini tiada maknanya aku dalam hidupnya kini??...


Semua kini hanya bak mimpi..datang dan pergi sesuka hati….


Apakah sebenarnya erti kehadirannya kini??...


Apakah tujuan sebenarnya dia???...


Mainankah aku padanya??...


Aku tak tahu apakah ada rasa sayang padanya lagi…


Apakah sudah pengakhiran hubungan ini yang tak tahu di mana penghujungnya….


Aku sesungguhnya tidak mahu perasaan kasih, sayang dan cinta ini padanya berbunga benci…


Aku tak mahu ini semua terjadi……..
Kerana bagiku perasaanku padanya adalah suci……


Jika benar dan ternyata aku telah dibuang jauh dari hati, jiwa, minda dan hidupnya…..


Ku Mohon padaMu Tuhan,..
Biarlah perasaanku terhadapnya….
juga kenangan aku tatkala bersamanya….
berlalu begitu saja…
Bagai pusara tiada bertanda….

No comments:

Post a Comment