Monday, December 21, 2009

NILAI CINTA MU...........



Kenapa dan mengapa aku jadi begini? Alat mainankah aku di matamu? Tak punya hati, jiwa dan perasaan kah aku pada dirimu? Aku kini kau ibaratkan bak hampas kelapa…tiada guna, tiada nilai, semakin lama disimpan dan dijaga…, semakin busuk dan memuaalkan…


Dulu aku kau anggap bak ketulan emas berbungkah bungkah…begitu bernilai tiada tara…. Tapi kini??????????
   
Diperlakukan semahu hatimu… ini kah Karma Hidupku??    Inikah harga yang harus aku bayar dalam pencarian sebutir permata bahagia?? Curangkah aku lantas ini balasan yang aku perolehi??


Apa sebenarnya kini yang aku kejar?? Yang aku impi dan dambarkan? Bahagia?? Bahagiakah aku kini?? Cinta??     Sayang??     Kasih??     
Apakah itu semua aku peroleh kini setelah apa yang telah aku lakukan untuk mendapatkanmu??
Bodohkah aku??


Tuhan… hanya kau yang mampu… hanya Kau yang tahu apa yang tersirat dan yang tersurat dalam benak fikiran, jiwa serta ragaku.. jika kekesalan dan hukuman ini Kau hadiahkan pada ku Tuhan..; aku Redha..


No comments:

Post a Comment